dinsdag 7 maart 2017

baby'tjes lekker ingepakt

Ik maak al een paar jaar babypopjes op poppenhuisformaat. Zo leuk om te doen. Dit is een voortvloeisel van de tijd dat ik babypoppen boetseerde.
Ik begon met levensgrote popppen en ze werden kleiner en kleiner totdat ik op het formaat van zo'n 4cm uit kwam.

Van tijd tot tijd maak ik ze voor de verkoop.
Er gaat zoveel tijd in zitten en ik kan vaak amper de vraag aan.
Komt natuurlijk ook omdat ik ze vrij laag prijs. Dat maakt het  nog aantrekkelijker om ze te kopen.
De kopjes zijn geboetseerd en zo ook de knoopjes.


Elk popje is uniek. Ze kosten maar 5,00 Euro per stuk en kunnen met 1 postzegel verzonden worden. Ik stop ze dan veilig in een luciferdoosje dat ik van een leuk papiertje voorzie zodat ze klaar zijn om cadeau te geven.

Ben je geïnteresseerd in zo'n popje: stuur me dan even een berichtje dan laat ik even zien welke ik op dat moment in voorraad heb.
Als je meer van mijn werk wilt zien neem dan eens een kijkje op mijn website:
www.answerker.nl


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen