zondag 2 april 2017

geboetseerde paspoppen aangekleed

Deze paspoppen heb ik een tijd geleden gemaakt en ik vind ze nog steeds leuk dus plaats ik ze hier op mijn blog.
De rode is gemaakt van Dupion zijde. Heerlijk om mee te werken, maar wel moeilijk met lijmen want als je niet oppast dan veroorzaakt de lijm vlekken doordat het doorlekt naar de goede kant. Ik heb daarom de naden versierd met satijnband in dezelfde kleur.
Dus is het goed van tevoren plannen.
De andere met de blauwe jurk had weer andere uitdagingen.
Ik wilde hem freestanding hebben maar er zitten geen benen onder. Gewoon een zuil van klei. Die heb ik met batist mooi aangekleed zodat het onder de jurk er ook mooi afgewerkt uitziet.
Ook deze twee staan te koop in mijn Etsy winkeltje., maar als je geïnteresseerd bent dan kun je ook direct contact met me opnemen.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen