zaterdag 1 april 2017

winkeltje bijna ingericht

Zo, wat foto's gemaakt van hoe mijn winkeltje er nu uitziet. Nog steeds niet helemaal klaar.

In de dependence wordt de kast nog van laatjes voorzien, met inhoud. Er komt een kleine tafel of een lange smalle tafel waarop gewerkt kan worden. Ik laat de idee├źn maar langzaam ontstaan.

De verlichting moet ik ook nog aanbrengen. Ik heb leuke lampjes voor aan het plafond en aan de muren gekocht. Pas als ik helemaal tevreden ben met de plaats van de meubels ga ik daar mee aan de slag want ik  moet gaatjes boren in de wanden en het plafond.

Ik heb ook even een foto gemaakt van een kast die ik met tasjes heb gevuld. Deze tasjes verkoop ik dus in mijn Etsy winkeltje, maar als je geïnteresseerd bent kun je natuurlijk ook direct contact met met opnemen via mijn blog.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen